26 de gener del 2014

Retrobada

El motiu pel qual vaig crear aquest bloc no va ser res més que un exercici pràctic del cicle formatiu d'Educació Infantil. En un primer moment vaig pensar en crear-lo, presentar-lo i eliminar-lo, però desprès vaig pensar en que seria una bona eina per transmetre i compartir les meves inquietuds. 

Tot just fa ara 2 anys de la seva creació i com tothom pot comprovar, poc l'he actualitzat.

Però avui és un dia especial, un dia de retrobament entre el bloc i jo, un nou repte a la meva vida: mantenir viu  "Bocinets del món". Tot i així, si us sóc sincera, he necessitat una empenta, una ajudeta d'una persona que m'estimo molt, i que, tot i les nostres discussions, sempre estem una al costat de l'altra, ens recolzem i ens ajudem.

Per situar-vos una mica, tal i com diu el nom del bloc, voldria parlar de tot el que m'agrada i m'interessa: temes educatius, sobre animals, veterinària, jocs, cuina... una mica de tot el que forma part de la meva vida.

Així doncs, espero que us agradin les properes entrades i puguem compartir coneixements i experiències.

Gràcies a totes i tots els que sempre em recolzeu i em proposeu noves idees.



1 comentari:

  1. Me'n alegro!!! Pots aportar moltíssimes coses i enriquir-nos! Estic impacient per veure créixer aquest blog bocinet a bocinet.
    (Saps que em tens al meu costat, haha)

    Una abraçada, et desitjo molts viatges en bus!

    ResponElimina